混乱邪恶的吃饱喝足睡好美丽生活。

© Y.wei
Powered by LOFTER

【歌词】泽野弘之《Till I Die(直到我离去) 》

《Till I Die(直到我离去) 》

翻译:Y.wei

呗:CASG(Caramel Apple Sound Gadget)

作词:cAnON.

作曲:泽野弘之

I have to go somewhere I saw

【我必须回到我曾见过的那个地方】

When I was so young and immature

【那个当初我还是那么年幼稚嫩的时候】

I want to know if truth is painful or not

【我想明白真相是否会让人伤痕累累】

Why my heart bleeds at the sight

【但为什么在这一刻我的心在流血】

Time will tell us gently

【时间会温柔地告诉我们】

How powerless we used to be

【曾经的我们是多么的无力】

Now is the time to raise my arm

【现在是时候该扬起我的手臂】

Hate must be thrown away

【仇恨一定会被忘却】

Cuz I meant to be your piece until I die

【因为我会成为你的一部分一直到我离去】

No one's wanna be alone

【没有人渴望孤独】

I'll leave my soul by your side

【我的灵魂会陪在你的身边】

Though we fall apart between the hell's divide

【即使我们分隔在地狱的分界线】

I would seek you all along

【我一直都会寻找着你】

And smile me with starry eyes

【你那装着满天繁星的眼睛对我微笑】

You have to go you have in thought

【你该如你所想的回来了】

When this world turns in so insecure

【当这个世界处于如此动荡时】

Fate that you owe is cruel

【与自我的残酷斗争】

still you swallow

【将你吞没】

I can't igg your tender lies

【我无法坐视不管你脆弱的谎言】

Time will tell us gently

【时间会温柔地告诉我们】

How powerless we used to be

【我们曾经是多么的无力】

Now is the time to raise my arm

【现在是时候该我扬起手臂了】

Hate must be thrown away

【仇恨终将会被抛弃】

Don't let me be your wound

【不要让我成为你的创伤】

Wash off all you've been bound

【洗去你曾经受的所有束缚】

Always be safe and sound

【一切总会变得安心美好】

Let me pray for you

【让我为你祈祷吧】

Cuz I meant to be your piece until I die

【因为我会成为你的一部分直到我死去】

No one's wanna be alone

【没有人渴望独自一人】

I'll leave my soul by your side

【我的心会待在你的身边】

Though we fall apart between the hell's divide

【尽管地狱的分界线将我们隔开】

I would seek you all along

【我也会一直寻求你的身影】

And smile me with starry eyes

【和你那对我微笑的装着满天繁星的眼睛】

Till I die

【直到我死去】

By your side

【都会永远陪在你的身边】

评论
热度 ( 11 )